Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~barabba | użytkownik

imię i nazwiskoPiotr Kaczorowski adres zarejestrowany04.06.2007 @16:06:03 ostatnio na stronie09.02.2008 @16:12:30

Zapraszam na stronę www: http://www.swiatlocienie.blogspot.com

http://www.pkaczorowski.blogspot.com

"Lubię ten zapach napalmu o świcie. To zapach wojny" - "Czas Apokalipsy".

Państwo 'szajka' zostali już we własnym gronie.

Z łac. Advocatus Diaboli.

"Wiesław, ile Ty masz lat? Nie przejedziesz tego zakrętu. Przejadę. Długo byłem w lesie, walczyłem w AK." - "Baza ludzi umarłych".

Pewien Pan cytuje profesorów, i ja zacytuję. Pewien profesor polonistyki UMCS powiedział: "pisząc poezję wsłuchuj się w siebie, przede wszystkim, i szlifuj to".

Choćby wśród 100 osób piszących był 1 prawdziwy poeta, warto wspierać i uczyć tych 100 osób.

Czy znają Państwo rodzaj artysty nazywanego 'gawędziarzem'?

"Pierwsza miłość" i "Murarz" Kieślowskiego.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty21 komentarze1042 posty na forum0

komputer / sprzęt
HP 850. Pentax MZM z obiektywem 28-200. Zenit.

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~maya3107    14.08.2007 @19:32:52
Dzięki
~Miriana    13.08.2007 @14:08:46
Dzięki za odwiedziny
~Nabuchodonozorek    13.08.2007 @12:20:12
Bardzo dziękuję za obserwację oraz pozytywne komentarze
~Nabuchodonozorek    13.08.2007 @12:03:08
Ładnie tu i Ciebie.
Ciekawe prace . zapraszam do siebie
~dzejbi    09.08.2007 @10:44:21

dzieki
_______
pół żartem pół jadzia
+leMat    09.08.2007 @08:58:27
prawdę mówiąć nie mam pojęcia, nigdy nie sprzedawałem opowiadań, bo ich raczej nie pisuję
mogę się zapytać
a gdzie to, co to, jeśli wolno spytać?
_______
I would like, if I may, to take you on a strange journey.
+roodah    08.08.2007 @16:22:26
ale mnie rozbawiłeś tym porównaniem

owszem, można znaleźć wspólny mianownik między moją i kachy fotografią ale mówienie o kopiowaniu to już gruba przesada

zresztą zapraszam do galerii kachy na digarcie: http://kachagoodwill.digart.pl/

_______
"Słuchaj, stary, trzeba pozwolić, żeby łapa rysowała to, co ci szumi w jajach"
J.Cortazar
~merycom    08.08.2007 @14:39:30
niestety wczoraj sie sprzedal
dzieki za odwiedziny..
~dzejbi    08.08.2007 @14:34:25
:D
dzieki
_______
pół żartem pół jadzia
~maya3107    06.08.2007 @14:52:33
Ciesze się
-piotr61    05.08.2007 @11:35:37
dziękuję
ta przygoda trwa już ponad ćwierć wieku
~maya3107    05.08.2007 @11:27:00
Dziękuję...
~alejka    31.07.2007 @10:34:58
moloco no tak.............fajne
nie wszyscy pasjami fotografuja motylki
moje zdjecia to tylko forma............ale cyt...iskierka zgasla
pozdrawiam
_______
gdy spotykam ludzi,ktorzy wyjatkowosci tak bardzo pozadaja...
to sie zastanawiam...''jak-by'' im sie..z tym zylo...
gdyby rozpoznano,ze sa wyjatkowi...
~dzejbi    31.07.2007 @09:57:01
dzieki :d
_______
pół żartem pół jadzia
~Deathie5    29.07.2007 @19:07:26
Miasto masek - daniel hecht

~dzejbi    29.07.2007 @16:29:06
podziekował
_______
pół żartem pół jadzia
~Deathie5    29.07.2007 @12:42:20
hmm dzieki za obserwacje i za komentarz )
~woojtek    29.07.2007 @12:41:56
zapraszam do siebie
~bumfank    28.07.2007 @10:58:29
zamiast dziekowac to moze lepiej jakies moje zdjecie skomentowac ;]
_______
Denerwuje mnie idiotyzm wielu ludzi na Digarcie mylących sztuke z kiczem. Najbardziej denerwują mnie idioci, którym da się złą notkę to oburzają sie jak małe dzieci.
~ziu    27.07.2007 @23:44:30
jakie tam znowu początki na digu siedzę już dość długo, ale wczesniej skasowałam galerię żeby od nowa coś robić jednak niezmiernie mi miło że się zainteresowałeś czymś tak nie interesującym :P
~basiasa    27.07.2007 @22:37:53

_______
......be a man, ride as fast as you can............

https://www.facebook.com/pages/Basia-Sa-Photography/284701221582091
~gosiakira    27.07.2007 @21:23:12
dzieki za komentarz
_______
...:::żyj chwilą:::...
~dzejbi    27.07.2007 @21:12:30
dzieki
_______
pół żartem pół jadzia
~OMamo    27.07.2007 @16:36:27
~pesos    26.07.2007 @23:43:07
Czy ten ps znaczy program graficzny? Jeśli tak to nie.
Korzystałem z heliosa odwrotnie zamocowanego. Pozdrawiam.
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 8 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt